Producenci
Promocje
Szczotka do butelek z dozownikiem
Szczotka do butelek z dozownikiem
29,99 zł 22,50 zł
Wkładka do fotelika lub wózka
Wkładka do fotelika lub wózka
89,99 zł 45,00 zł
Czapka dla dziecka na uszy, kolor: granatowy
Czapka dla dziecka na uszy, kolor: granatowy
49,00 zł 39,00 zł
szt.
EZPZ miseczka z podkładką 2w1 szara
EZPZ miseczka z podkładką 2w1 szara
81,50 zł 69,90 zł
szt.
Rodzicielstwo przez zabawę
Rodzicielstwo przez zabawę
28,50 zł 26,50 zł
szt.
EZPZ Mini talerzyk z podkładką 2w1 różowy
EZPZ Mini talerzyk z podkładką 2w1 różowy
89,00 zł 76,00 zł
szt.
Torebki do przechowywania mleka
Torebki do przechowywania mleka
25,00 zł 22,00 zł
szt.
Przytulanka z metkami dla niemowląt - Konik
Przytulanka z metkami dla niemowląt - Konik
37,00 zł 23,00 zł
szt.
Śliniak bawełniany dla niemowląt Lassig
Śliniak bawełniany dla niemowląt Lassig
28,00 zł 22,00 zł
Kubek niekapek Click Lock Munchkin
Kubek niekapek Click Lock Munchkin
35,00 zł 29,00 zł
Gryzak Ósemka
Gryzak Ósemka
33,00 zł 25,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zapewniamy, że jak najszybciej postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamacje.

Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Wzór formularza reklamacji znajdziesz tutaj.

 

Szanowny Kliencie, 

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. J.Chełmońskiego 6,86-032 Niemcz;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@dodobabies.pl

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. J.Chełmońskiego 6,86-032 Niemcz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Inne reklamacje

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.  

W opisie reklamacji podaj (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl