Producenci
Promocje
Miseczki z przyssawką i pokrywką Stay-Put Munchkin
Miseczki z przyssawką i pokrywką Stay-Put Munchkin
55,00 zł 49,50 zł
Talerzyk dla niemowląt i dzieci Munchkin
Talerzyk dla niemowląt i dzieci Munchkin
17,00 zł 15,30 zł
Miseczki z pokrywkami  4 szt.
Miseczki z pokrywkami 4 szt.
35,00 zł 31,50 zł
szt.
Sztućce metalowe zestaw Munchkin
Sztućce metalowe zestaw Munchkin
25,00 zł 22,50 zł
szt.
Kubek niewysypek Munchkin z pokrywką
Kubek niewysypek Munchkin z pokrywką
38,00 zł 34,20 zł
Kubek niewysypek Munchkin
Kubek niewysypek Munchkin
33,00 zł 29,70 zł
Bidon Click Lock Munchkin
Bidon Click Lock Munchkin
24,00 zł 21,60 zł
Szczotka do butelek i smoczków z gąbką 2w1 Munchkin
Szczotka do butelek i smoczków z gąbką 2w1 Munchkin
24,00 zł 21,60 zł
szt.
Szczotka do butelek z dozownikiem
Szczotka do butelek z dozownikiem
29,99 zł 26,99 zł
Suszarka Deluxe Munchkin
Suszarka Deluxe Munchkin
57,00 zł 51,30 zł
szt.
Gryzak Ósemka
Gryzak Ósemka
33,00 zł 29,70 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zapewniamy, że jak najszybciej postaramy się rozpatrzeć Twoją reklamacje.

Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Wzór formularza reklamacji znajdziesz tutaj.

 

Szanowny Kliencie, 

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:

  • pisemnie na adres: ul. J.Chełmońskiego 6,86-032 Niemcz;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: shop@dodobabies.pl

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. J.Chełmońskiego 6,86-032 Niemcz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.

Inne reklamacje

W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamację związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.  

W opisie reklamacji podaj (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości; (2) Twoje żądanie; oraz (3) dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl